1

حضور در انتخابات یک تکلیف ملی و اسلامی

با اعلام اسامی کاندیداهای احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری وارد مرحله جدیدی از روند خود شده است.

مردم مسلمان و قهرمان ایران اسلامی در حالی به استقبال این انتخابات می‌روند که علی‌رغم تلاش‌های به‌عمل‌آمده برای فرو ریختن دیوار اعتماد بین مردم و نظام همچنان دنیا عزم ملی مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی را شاهد خواهند بود.

هیچ شک‌وتردیدی نیست که با نزدیک شدن به هشتم تیرماه، مردم ایران اسلامی با موجی از حملات امپراطوری رسانه‌ای غرب و شبکه گسترده فضای مجازی مواجه خواهند شد. آن‌ها همه نیروهای خود را متمرکز خواهند کرد تا شاید بتوانند با تولید انبوه اخبار دروغین، شایعات بی‌اساس و ارائه اطلاعات فریبکارانه از جامعه اعتبار زدایی بکنند و با دعوت به عدم مشارکت، بذر یأس و ناامیدی را در باور و اندیشه مردم پراکنده بکنند.

شرایط کنونی کشور و لزوم ادامه راه رئیس‌جمهور شهید، مردم همیشه قهرمان را به حضوری گسترده در پای صندوق‌های رأی تشویق می‌نماید و مسلماً همه کسانی که دل در گرو پیشرفت، توسعه، رفاه و آسایش مردم دارند به‌عنوان یک تکلیف ملی و اسلامی در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد.

با حادثه بالگرد و شهادت جمعی از خدمتگزاران صادق نظام، دشمنان انقلاب و مردم ایران می‌پنداشتند که امکان برگزاری سریع انتخابات و حفظ آرامش جامعه در ایران اسلامی میسر نخواهد شد ولی حالا شاهدند که هر روز گام جدیدی برای دستیابی به اهداف برداشته می‌شود و مردم امیدوارانه برای تعیین سرنوشت کشور و سپردن امور به دست افراد صالح و کارنامه‌دار برنامه‌ریزی می‌کنند.

مشارکت حداکثری و استقبال باشکوه مردم از صندوق‌های رأی، خنثی کننده دسیسه‌ها، نیرنگ‌ها و اقدامات دشمنان خارجی است. مردم همیشه در صحنه‌های مختلف آزمون‌های متعددی را با موفقیت پشت‌سر گذاشته‌اند و مسلما این‌بار نیز برای حاکمیت تفکر انقلابی به‌خوبی عمل خواهند کرد.

با توجه به وضعیت منطقه و تلاش دشمنان، نیاز به یک بسیج همگانی از طرف نیروهای معتقد به انقلاب برای افزایش مشارکت در انتخابات می باشد.

امروز کسانی که دلشان به نظام و انقلاب می‌سوزد و برای سربلندی و سرافرازی مردم ایران اسلامی معتقد هستند باید برای استقبال مردم از صندوق‌های رأی تلاش نمایند.

دراین‌میان کاندیداها و نامزدهای احراز صلاحیت شده وظیفه‌ی بس سنگینی بر عهده دارند. نامزدها در مناظره‌ها و سخنرانی‌های تبلیغی و در سفر به استان‌ها می‌توانند با رعایت اخلاق انتخاباتی به تشریح برنامه‌های خود بپردازند و از طرح مباحث حاشیه‌ای و هتک حرمت رقبا و دامن زدن به بی‌اخلاقی‌ها جداً خودداری نمایند.

مردم ایران همیشه در حساس‌ترین لحظات، بزرگ‌ترین و ماندگارترین نقش‌ها را ایفا کرده‌اند. دشمنان هرچقدر که به‌دنبال دشمنی و توطئه باشند ملت بیشتر از آن خود را موظف به دفاع از حریم کشور و نظام می‌دانند و با انتخاباتی پرشور، گوشه‌ای از اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به نمایش می‌گذارند.

چهاردهمین رئیس جمهور ایران اسلامی و دولت برآمده از مشارکت حداکثری با قدرت بیشتر و با قدرت چانه‌زنی قابل‌توجهی در تعاملات بین‌المللی و با حرکت در مسیر ولایت و دوری از هرگونه تفرقه افکنی، روزهای خوبی را برای ایران اسلامی رقم خواهد زد.