1

محدودیت‌های ترافیکی روز فطر در اردبیل اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در شهر اردبیل به مناسبت برگزاری نماز عید فطر خبر داد.

سرهنگ سیدحجت فتاحی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هدف هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن نماز عید سعید فطر، طرح محدودیت و ممنوعیت ترافیکی ویژه روز عید فطر در شهر اردبیل در ۲ مرحله انجام خواهد شد.

وی گفت: بر همین اساس در مرحله اول این محدویت از ساعت ۲۴ شب قبل روز عید سعید فطر توقف هر نوع وسایط نقلیه در محوطه و محیط پیرامونی محل برگزاری نماز عید فطر (شهیدگاه) ممنوع خواهد بود.

وی اظهار کرد: در مرحله دوم محدودیت نیز از ساعت چهار صبح روز عید سعید فطر تردد هر نوع وسایط نقلیه از چهارراه ملت (عالی قاپو) به سمت بازار و بازار به سمت ملت و تمامی معابر منتهی به چهارراه شهیدگاه ممنوع خواهد بود.

او بیان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی برای برگزاری باشکوه نماز عید فطر در شهر اردبیل محدویت‌ها و تمهیدات ویژه ترافیکی را در خیابان‌های منتهی به محل برگزاری مراسم به صورت موقتی و دایم تا اتمام مراسم اعمال خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل اضافه کرد: در صورت توقف وسایط نقلیه در مسیرهای منتهی به محل برگزاری نماز عید فطر این خودروها به وسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

سرهنگ فتاحی ادامه داد: شهروندانی که خودروی آنها از طریق جرثقیل به پارکینگ انتقال داده شود می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و یا ۱۲۰ از محل انتقال خودرو خود مطلع شوند.

وی از هموطنان خواست، برای حضور در این مراسم از اتوبوس و وسایط نقلیه عمومی استفاده کرده و تا حد امکان از آوردن وسیله نقلیه شخصی خودداری کنند، چرا که اعمال محدودیت‌های تردد در این مسیرها مانع از عبور و مرور آنها خواهد شد.

وی گفت: پلیس برای انتظام بخشی عبور و مرور و کاهش تراکم ترافیک معابر در روز عید فطر، اقدامات ویژه‌ای برای رفاه حال شهروندان اجرا می‌کند و آمادگی تسهیل ترافیک را دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از شهروندان خواست ضمن همکاری با کارکنان راهنمایی و رانندگی، در صورت نیاز برای تردد از خیابان‌های همجوار به عنوان مسیرهای جایگزین استفاده کنند