1

۲۶ کانون فرهنگی هنری تخصصی ویژه بانوان در استان اردبیل تاسیس شد

 مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از تاسیس ۲۶ کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران در مساجد این استان در سال جاری خبر داد.

مصطفی آمون  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به نقش والای بانوان در خانواده و جامعه اشاره داشت و اظهار کرد: روند تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری ویژه خواهران در سایر مساجد استان اردبیل در ادامه سال جاری و سال آینده نیز پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: بانوان علاقه‌مند به حوزه های فرهنگی و تربیتی در همین راستا می‌توانند فرم تقاضای تاسیس کانون ویژه خواهران را از سامانه زیست‌بوم بچه‌های مسجد دریافت و با تایید امام جماعت یا هیات امنای مساجد در این زمینه اقدام کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه مسئولان کانون‌های خواهران از بین بانوان فعال و دغدغه‌مند عضو کانون‌ها انتخاب می‌شوند، افزود: باید نقش زنان و مادران از جمله در قالب کانون‌ها به خوبی تبیین گردد و الگوهای برتر برای بانوان و دختران معرفی شوند.

وی عنوان کرد: دشمن امروزه جایگاه خانواده‌ها و در راس آنها نقش بانوان در حریم خانواده‌ها را با تمام توان نشانه گرفته و ضروری است تا با محوریت مساجد، برنامه‌های مناسب و تخصصی برای بی‌اثرسازی این توطئه‌ها تدوین و اجرا گردد.

آمون در ادامه از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مسئولان کانون‌های فرهنگی خواهران خبر داد و اضافه کرد: این دوره آموزشی آذر امسال به صورت استانی و ملی به مدت هشت ساعت برگزار خواهد شد.