1

تعیین سرنوشت مردم

فرصت چندان زیادی به انتخابات ریاست‌جمهوری نیست. حادثه سقوط بالگرد و شهادت جمعی از خدمتگزاران نظام، حادثه بزرگی بود که باید از آن فرصتی برای نشان‌دادن چندین‌باره‌ی اقتدار نظام و وحدت و همبستگی ملت قهرمان ایران ساخت.

فضای سیاسی روزهای اخیر نشان می‌دهد که تقریباً همه گروه‌های سیاسی به نوعی نسبت‌به انتخابات و حضور پرشور در آن واکنش نشان داده‌اند.

مردم چون گذشته در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و فردی لایق و اصلح را برای اداره امور کشور انتخاب خواهند کرد ولی امیدواریم گروه‌های سیاسی در روزهای منتهی به اخذ رأی راه خود را از اکثریت جامعه و مردم جدا نکنند و به اعمال ناشایستی چون تخریب نامزدها و یا تخریب انتخابات اقدام ننمایند.

همه به‌خوبی به یاد دارند که در ایام تبلیغات انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی کاندیدایی بودند که علی‌رغم تهمت‌ها و ناروایی‌ها و دروغ‌پردازی‌های برخی از اشخاص و جریانات سیاسی به بی‌اخلاقی روی نیاوردند و همه اطرافیان، دوستان و هواداران‌شان را به صبر و عمل بر اساس وظیفه و قانون تشویق نمودند.

کسانی که در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام بکنند و مورد تأیید شورای نگهبان قرار گیرند برای مردم، عزیز خواهند بود و باید در یک رقابت سالم در جهت جلب رأی مردم کوشش ‌کنند و تا می‌توانند از اقدامات غیراخلاقی پرهیز نمایند و خود و هواداران‌شان به تخریب و تهمت و دروغ روی نیاورند .

هرچند که مردم این روزها غمگین هستند و در شوک آن حادثه به سر می‌برند ولی انتخابات را نمی‌توان جدی نگرفت چرا که در ارتباط با سرنوشت ملتی قهرمان، مقاوم و قدرشناس می‌باشد.

امیدواریم کاندیداها و کسانی که برای خدمت به مردم مسلمان احساس تکلیف می‌کنند از تخریب روی برگردانند و به اصل مطلب و ارائه برنامه‌های خود بپردازند و قضاوت نهایی را به مردم همیشه در صحنه بسپارند.