1

فسادستیزی شاخصه‌ای برای انتخاب اصلح

ایران اسلامی در هشتم تیرماه ۱۴۰۳ آزمون بزرگی را با موفقیت پشت‌سر خواهد گذاشت. با توجه به حادثه بالگرد و شهادت جمعی از خدمتگزاران صادق ایران اسلامی، کسانی که به آینده این نظام حساس هستند باید بدانند که وقت ایستادن در میدان است. همه باید در صحنه انتخابات حضور فعال داشته باشند و دست رد به سینه نمادهای فساد و اشرافیت سیاسی و خانوادگی بزنند.

مردم به دنبال فردی خواهند بود که برای آن‌ها نماد کارآمدی باشد، فردی که سال‌ها در کنار مردم بوده و در راستای تحقق نیاز جامعه و اقشار کم‌درآمد و محروم تلاش نموده باشد، کسی که از قدرت لازم برای فساد ستیزی برخوردار بوده و از جریان‌های غرب‌گرا دوری کرده باشد.

هر کاندیدایی که برای بازی در میدان دشمن رغبت نشان بدهد در جلب نظر مردم موفق نخواهد بود. حمایت رسانه‌های بیگانه از برخی از نامزدها و اقبال و استقبال‌شان از نام‌نویسی آن‌ها باید عاملی برای مرور گذشته‌شان باشد تا دلیل و علت همراهی آن‌ها را بیابند و از کرده‌های خود پشیمان بشوند و دیگر راه خطا نروند.

برای اخذ تأیید صلاحیت از شورای نگهبان یکی از شرایط اصلی، مدیر و مدبر بودن کاندیداها می‌باشد. کسانی که در مسئولیت‌های قبلی چون رئیس قوه، وزیر و …. در حل مشکلات مردم و جامعه ناتوان بوده‌ و عملکردشان از مردم و جامعه نمره قبولی نمی‌گیرند را اجازه حضور دوباره در صحنه ندهند.

مردم به خوبی با عملکردها و دیدگاه‌های سیاسی افراد و وابستگی آن‌ها به جریان‌های سیاسی آگاهند و مسلماً با آگاهی کامل برای به قدرت رسیدن دل‌بستگان غرب روی خوش نشان نخواهند داد.

مردم برای نشان‌دادن قدرت نظام با تمام وجود در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و بار دیگر یأس و ناامیدی را در اردوی دشمنان نظام و انقلاب حاکم خواهند کرد.