1

انتخاب درست؛ هوشیاری مردم

انتخابات ریاست‌جمهوری فضای خاصی را بر عرصه سیاسی ایران اسلامی به ارمغان آورده است. ثبت‌نام کاندیداها و اعلام آمادگی برای خدمت به مردم، سوژه روز محافل سیاسی و اجتماعی است. همه این قضایا نشان‌دهنده اهمیت انتخابات و توجه بیشتر مردم به تعیین سرنوشت مملکت در چهار سال آینده است.

آن‌چه که در انتخابات ریاست‌جمهوری مهم است بحث انتخاب درست و هوشیاری مردم دراین‌رابطه می‌باشد، انتخاب درست بهترین اقدام جهت رسیدن به نقطه‌های ایده‌‌ال و هموار کردن راه پیشرفت و توسعه می‌باشد.

در برخی از انتخابات برگزار شده در سال‌های گذشته، نوای قهر کردن از صندوق‌های رأی توسط برخی از گروه‌های سیاسی همگام با دشمنان نظام به گوش می‌رسید ولی این‌بار تا به این‌جای کار تقریباً همه گروه‌ها برای حضور در پای صندوق‌های رأی اعلام آمادگی کرده‌اند و مسلماً میزان بالای مشارکت، اقتدار ملت قهرمان ایران را در معرض دید همه جهانیان قرار خواهد داد.

حضور همه‌جانبه مردم در پای صندوق‌های رأی یکی از مهم‌ترین عوامل شکل‌گیری و عزتمندی نظام محسوب می شود. جامعه‌ای از سرمایه اجتماعی و پشتوانه بیشتری بهره می‌برد که اکثریت مردم در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی حضوری فعال داشته باشند.

جامعه ما درحال‌حاضر با مشکلاتی از قبیل تورم، فساد، بیکاری و افت ارزش پولی مواجه می‌باشد. برای غلبه بر همه این نابسامانی‌ها بهترین راه‌حل، حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فردی اصلح و مورد اعتماد برای ریاست جمهوری‌است.

مردم دوست دارند که مسئولین برای موفقیت ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف، هم تلاش وافری داشته باشند و هم برنامه قابل‌قبول برای هدایت تلاش‌ها به سوی موفقیت.

مؤثرترین و بهترین راه برای تحقق این خواسته‌ها رأی دادن است. مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بستری مناسب برای اعتمادبه‌نفس مسئولان کشور فراهم می‌کند تا آن‌ها بتوانند با پشتوانه قوی، محکم و خلل‌ناپذیر به‌نام مردم در اداره امور کشور و در برخورد با دشمنان نظام قاطعانه عمل کنند و به‌درستی تصمیم‌گیری نمایند.

انتخاب درست مردم برای غلبه یافتن بر مسائل ریز و درشت حاکم بر جامعه تأثیر گذار است. هشتم تیرماه بهترین زمان برای انتخابی است که بتواند جهت آینده این کشور نوید روزهای خوب و آفتابی را بدهد. آن‌هایی که در شرایط ایجاد شده سهیم بوده و در دوران مسئولیت‌شان فقط به حرف زدن و احیاناً شنا برخلاف جریان آب و خواسته جامعه داشته‌اند در این انتخاب نباید جایی داشته باشند.

انتخاب مردم بدون شک در مسیر رأی دادن به انسان‌های متواضع و مردمی خواهد بود. آن‌هایی که سال‌ها با نگاه از بالا، فخرفروشی کرده و خود را برتر از مردم تلقی نموده و برای خود و اطرافیان، جایگاهی رفیع قائل شده‌اند توانایی تأثیرگذاری در رأی مردم و جلب نظر حداکثری آن‌ها را نخواهند داشت. در این راه برخی از حرکت‌ها و رفتارهای عوام‌فریبانه و تغییر نظر360 درجه‌ای و تلاش برای القای همراه با مردم بودن به‌هیچ‌وجه چاره ساز نخواهد بود.

جامعه‌ی سرافراز ایران اسلامی به رئیس جمهوری پرتلاش، پاک‌دست با کارنامه‌ای سرشار از موفقیت و در خط ولایت و خادم واقعی ملت و انقلاب نیاز دارد.