1

کاندیدای اصلح

برای فردی که بتواند از سبد رأی بیشتری برخوردار باشد برخورداری از برخی از ویژگی‌ها لازم و ضروری است. فردی که می‌خواهد به‌عنوان ریس جمهور در صدر قوه مجریه ایران اسلامی قرار گیرد باید به مبانی اسلام از بن دندان مسلح باشد و این ویژگی را در مسئولیت‌های قبلی نشان داده باشد.

مردم به نامزدی رأی خواهند داد که به معنی اخص کلمه شجاع باشد. نامزدی که توان و شجاعت لازم برای دفاع از اسلام و دفاع از آرمان‌ها و دفاع از مردم را داشته باشد با استقبال آن‌ها مواجه می‌شود. کافی‌ست که پیشینه نامزد‌ها در برخی از رویدادها و اتفاقات سال‌های گذشته مورد بررسی قرار بگیرد. موضع‌گیری در فتنه‌ها و روند مذاکرات با کشورهای دیگر در بازسازی عملکردها می‌تواند مؤثر باشد.

مردم به کاندیدایی رأی می‌دهند که عدالت‌خواهی در فصولی از مسئولیت‌های وی کاملاً روشن و واضح بوده و برخوردار از روحیه جهادی و فساد ستیزی و ایستادگی در مقابل ناعدالتی باشد.

کاندیدای اصلح برای انتخاب حداکثری مردم کسی است که معیشت مردم برایش از اهمیت بالایی برخوردار باشد. اگر کاندیدایی در کارنامه‌اش به مسائل اقتصادی و از جمله تولید ملی و رفع موانع آن توجه داشته و حمایت جوانان را در دستور کار قرار داده باشد می‌تواند در جلب نظر رأی‌دهندگان موفق عمل نماید.

برای مردم قهرمان و ولایتمدار ایران اسلامی کاندیدای اصلح کسی است که برایش حفظ استقلال کشور و عزت مردم اهمیت داشته باشد. کسانی که بر طبل مذاکره‌های بی‌فرجام بکوبند و توانایی کوتاه کردن دست نفوذی‌ها، دزدها،  جاسوس‌ها و تروریست‌ها را نداشته باشند جایی در انتخاب آن‌ها در هشتم تیر نخواهند