1

فریب افکار عمومی

انتخابات هشتم تیرماه با مشارکت بالای مردم، عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در مقابل چشم جهانیان به نمایش می‌گذارد. این انتخابات می‌تواند به محکمه عمومی برای محاکمه‌ی کسانی تبدیل شود که سال‌ها با قرار گرفتن در مسئولیت‌های مختلف، عاملی برای به وجود آمدن نابسامانی‌های اقتصادی و معیشتی بوده‌اند.

کسانی هستند که بار دیگر هوای رسیدن به قدرت و ادامه دادن سیاست‌های شکست‌خورده به سرشان زده است، کسانی با قرار گرفتن در کنار یک کاندیدا می‌خواهند با رسیدن به قدرت همچنان در خدمت منافع جناحی و شخصی خود قرار بگیرند و بدون شک محقق شدن این تقشه‌ها خود یک نوع دهن‌کجی و توهین به ملت می‌تواند تلقی شود.

مردم و کسانی که باید در پای صندوق‌های رأی حاضر بشوند برای انتخاب نامزد مورد اعتماد با وسواس بیشتری عمل خواهند کرد. کاندیدایی که مورد حمایت مسببان و حامیان برجام خسارت بار باشد در انتخاب نهایی آن‌ها نمی‌تواند جایی داشته باشد. کسانی که سال‌ها در سیاست فاجعه‌بار ارز ۴۲۰۰ تومانی نقش‌آفرین بوده‌اند حالا چگونه به خود اجازه می‌دهند که بار دیگر برای فریب افکار عمومی به بهانه حمایت از کاندیداها وارد عرصه بشوند، آن‌ها باید بپذیرند که چند سالی سکوت و پرده‌نشینی نمی‌تواند زمینه پاک شدن حافظه مردم را فراهم بکند.

بر همه کسانی که دل در گروی پیشرفت ایران اسلامی دارند واجب و ضروری است که با استفاده از هر وسیله ممکن برای کنار زدن پرده‌ها و معرفی کاندیداها و هواداران آن‌ها اقدام کنند و بدین وسیله از بازگشت به عقب برای میدان دادن به کسانی که نماد مستقیم مشکلات جامعه در هشت سال حکمرانی دولت تدبیر و امید بوده‌اند جلوگیری نمایند.