1

حضور به موقع مردم

دشمن به روش‌های مختلف در تلاش است تا بتواند در روند انتخابات ریاست‌جمهوری تأثیر بگذارد و با اجرای سناریوهای مختلف به اهداف ازپیش‌تعیین‌شده‌اش دست پیدا کند.
تجربه ثابت کرده‌است که دشمنان نظام، انقلاب و مردم ایران اسلامی می‌خواهند از همراهی مردم با مسئولین و برگزاری باشکوه انتخابات بکاهند اما مردم بارها نشان داده‌اند که با تمام وجود در پای آرمان‌ها و ارزش‌های منبعث از انقلاب ایستادگی کرده و مقتدرانه در مسیر تحقق آرمان‌ها گام برداشته‌اند.
بدون شک این‌بار نیز با حضور به‌موقع مردم، تلاش دشمنان بی‌نتیجه خواهد ماند و همچنان دشمنان و بدخواهان طمع‌کار و دارای خوی چپاولگری ناامید خواهند شد.
انتخاب فرد اصلح برای ریاست‌جمهوری در شرایط کنونی دنیا و منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. دشمنان دوست ندارند که در ایران اسلامی، دولتی بر سر کار بیاید که راه‌حل مشکلات و درمان نارسایی‌ها را در خارج از مرزهای ایران جستجو بکند و برداشته‌های ملی و ظرفیت‌های مردمی بی‌تفاوت باشد.
کسانی که در خارج از مرزهای ایران نشسته و برای ایرانی‌های مقاوم و همیشه‌ در صحنه نسخه پیچی می‌کنند می‌خواهند دولتی در رأس امور ایران قرار بگیرد که در اداره مملکت از شعارها و آرمان‌های انقلاب فاصله بگیرد و در برابر خواست و اراده دشمنان تسلیم بشود.
آن‌ها برای‌این‌که در آستانه هشتم تیرماه به این هدف خود برسند با آویزان شدن از دامن تاکتیکی به‌نام ایجاد یأس و ناامیدی می‌کوشند تا مردم را به آینده کشور و سلامت انتخابات و صلاحیت کاندیداها ناامید بکنند و این نظریه را که برای اداره کشور، نگاه‌ها باید به خارج از کشور معطوف باشد در سطح جامعه گسترش بدهند.
مردم و کاندیداها در راه مبارزه با دشمنان و خنثی کردن نقشه‌ها و اهداف آن‌ها این‌بار نیز واقع‌بینانه قدم به عرصه می‌گذارند و در دام جنگ روانی و توهمات و القائات دشمنان و دست نشانده های آن‌ها اسیر نمی‌شوند و بنا بر این رأی خود را به‌نام کاندیدایی که در خط رهبری، دارای کارنامه روشن و مدافع مردم و نظام باشد می‌نویسند و با الهام گرفتن از تجربیات سال‌ها و دوره‌های گذشته از قد برافراشتن آن‌هایی که در دوران مسئولیت‌هایشان بر کشور و ملت هزینه‌های سنگینی تحمیل کرده‌اند جلوگیری می نمایند.
در جمهوری اسلامی ایران برای سیاست پردازی‌های خیالبافانه و برای بازگرداندن گذشته‌هایی که در ذهن مردم خاطره خوبی نداشته است جایی وجود ندارد.
ایرانی‌های سرافراز به‌خوبی با توطئه‌ها و شرارت دشمنان آشنایی دارند و چنین است که در راستای عمل به وظیفه و سپردن مسئولیت امور اجرایی کشور به فردی اصلح و خدمتگزار به‌درستی و واقع‌بینانه اقدام خواهند کرد.