1

دل باختگی به اسلام و انقلاب؛ معیاری برای انتخاب

هشتم تیرماه مردم قهرمان و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور در پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند. مردم می آیند تا برگ درخشان دیگری در کارنامه جمهوری اسلامی ثبت کنند و بر قدرت و اقتدار ملت بزرگ ایران اسلامی تأکید نمایند.
رهبر معظم انقلاب در سخنان روز عید غدیر، شاخص‌هایی از رییس جمهور اصلح را بیان فرمودند. ایشان بر ویژگی‌هایی از قبیل اعتقاد قلبی به مبانی انقلاب، توانایی و کارآمد بودن در کارها، به‌کارگیری همه ظرفیت‌های کشور، استفاده از عناصر و همکاران خوب، چشم نداشتن به خارج از مرزها، آویزان قدرت‌های دنیا نبودن و دوری کردن از افراد زاویه‌دار با مبانی انقلاب تأکید فرمودند.
مردم ایران در انتخاب خود، سابقه و پیشینه کاندیداها و به‌خصوص اطرافیان و هواداران آن‌ها را مورد توجه قرار می‌دهند. اگر فردی با کارنامه سیاه و علاقه‌مندی و وابستگی به آمریکا و یا سابقه هتک حرمت از قهرمانان و دلاورمردان ایران اسلامی وارد صحنه بشود و پرچم طرفداری از یک کاندیدا را بر دوش بگیرد نمی تواند نظر اکثریت را به سوی خود و کاندیدای موردنظرش جلب نماید.
حوادثی که بر کشور و مردم انقلابی ایران در ۸ سال دولت تدبیر و امید و مذاکره با گروه 5+1 گذشته فراموش‌نشدنی است. مگر می‌توان عاملین اصلی تحمیل کنندگان خسارت بر ملتی استوار و مقاوم را از یاد برد.
اطرافیان یک نامزد برای استقبال مردم، اهمیت ویژه‌ای دارد. کسانی که در مقاطع و مسئولیت‌های مختلف نمره قبولی دریافت نکرده‌اند و یا افراد خودباخته و علاقه‌مند به دشمنان قسم‌خورده نظام و کسانی که وابستگی آن‌ها به دشمنان بیرونی بارها تجربه شده‌است با قرار گرفتن در کنار یک نامزد، پیام خاصی را به ملت غیور و قهرمان ایران اسلامی می‌رسانند تا در انتخاب خود نهایت دقت را به عمل آورند و برای ریاست قوه مجریه به فردی که دل‌باختگی بیشتر به اسلام و انقلاب دارد رأی بدهند.