1

سید حامد عاملی؛استانداری از جنس کار و تلاش

با حضور سید حامد عاملی استاندار ساعی و اخلاق‌مدار استان، سد عمارت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
در روزهایی که عده‌ای با حضور در ستادهای انتخاباتی، خواب مسئولیت‌های مختلف می بینند و حتی برخی‌ها پرده‌دری را با بالاکرین حد رسانده و با ادبیات سخیف آنچه لایق خود و اطرافیان‌شان است بر زبان می رانند و یا فرصت‌طلبان همیشه به دنبال پست و مقام. زیرآب‌زنی‌ها می کنند و فقط در راستای منافع شخصی حرکت کرده و جانماز آب می کشند، مسئولینی چون سید حامد عاملی که دل در گرو پیشرفت و توسعه منطقه دارند به تلاش‌های شباته‌روزی‌شان ادامه می دهند و با افتتاح برخی از پروژه‌ها که نتیجه عنایات و توجهات رئیس جمهور شهید و دولت سیزدهم می باشد امید به بهبود وضعیت استان را افزایش می دهند.
سید حامد عاملی در تمامی مسئولیت‌های خود نشان داده است که بدون حاشیه به جلب رضایت حق و مردم مسلمان و همیشه در صحنه فکر می کند. او حرکت در مسیر احقاق حق منطقه را به جدیت دنبال می کند.او برای استان نعمتی است که از اولین روز شروع مسئولیت، صادقانه تلاش کرده و پروژه‌های راکد و غیرفعال را فعال نموده و استان را به یک کارگاه تبدیل کرده است.
به مرور و با افتتاح پروژه‌های در دست اقدام چون راه‌آهن و چهار بانده شدن سرچم و… تأثیر این چهره اخلاق‌مدار در به ثمر رسیدن آرزوهای چندین ساله مردم بیشتر نمایلن خواهد شد.
سد عمارت به مانند برخی از پروژه‌های اردبیل، سال‌ها برای به بهره‌برداری رسیدن با اما و اگرهای متعددی مواجه بود. در مقاطعی از تاریخ استان،عده‌ای از مسئولین فقط خوب حرف زده، ادای خدمتگزاران را در آورده و اقدام موثری برای به سامان رساندن پروژه‌های نیمه تمام به عمل نیاورده‌اند. سد عمارت هم یکی از این پروژه‌هاست که بهره‌برداری نهایی‌اش به یک غیرممکن تبدیل شده بود.
دولت سیزدهم و در رأس ان،شهید بزرگوار رئیس‌جمهور مردمی و خدمتگزار برای پایان دادن به بلاتکلیفی پروژه‌های سرگردان کمر همت بسته بودند. با حضور استانداری چون سید حامد عاملی در اردبیل، زمینه برای رسیدن به اهداف دولت فراهم شد که بهره‌برداری از سد عمارت یکی از این پروژه‌ها به شمار می رود.
سید حامد عاملی در آئین آغاز بهره‌برداری از سد عمارت گفت: سد عمارت به عنوان بزرگ‌ترین سد استان با ظرفیت‌۱۸۲ میلیون مترمکعب پس از سال‌ها بلاتکلیفی، در دولت شهید آیت‌آله رئیسی به بهره‌برداری رسید.
وی افزود:در بیش از یک دهه بلاتکلیفی سد، بخش قابل توجهی آب از کشورمان خارج می شد که بهره‌برداری از آن، استفاده مردم منطقه از این آب را ممکن می کند.