1

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع): عزت و اقتدار کشور در گرو تداوم راه شهداست

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: شهدا هویت و شناسنامه ما هستند و چنانچه کارها را همانند شهدا با اتحاد و یکپارچگی پیش ببریم روز به روز شاهد عزتمندی و اقتدار ایران اسلامی خواهیم بود.

 سردار غلامحسین محمدی اصل  در مراسم یادواره شهدای دولت و خدمت خلخال اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به خود می‌بالد که به برکت جانفشانی و از خود گذشتگی شهدای گرانقدر و والامقام حرف اول را از لحاظ جنگ نظامی در جهان می زند.

فرمانده سپاه حضرت عباس استان اردبیل با تاکید بر تلاش همه دست‌اندرکاران برای رونق مساجد اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدای دولت در تالار و در حالی که شهرستان خلخال از مساجد بزرگ و زیبایی برخوردار است، شایسته شهدا نیست.

سردار محمدی اصل با اشاره به تقدیم بیش از ۵۰۰ شهید به انقلاب و نظام اسلامی گفت: بیش از نیمی از سرداران شهید استان ازدبیل از این شهرستان هستند و خلخال بیشترین شهدای روحانی را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی ا امه داد: شهدای این شهرستان همانند شهدای سایر مناطق کشورمان تربیت یافته مساجد و روحانیان برجسته ای همچون آیت الله یکتایی هستند که نقش برجسته ای در دفاع مقدس ایفا کرد.

سردار محمدی اصل با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت و خدمت افزود: شهید آیت الله رئیسی بیشترین وقت خود را برای رسیدگی به مناطق محروم و کم برخوردار کشور می‌گذاشت و این از افتخارات دولت سیزدهم است.

فرمانده سپاه حضرت عباس استان اردبیل گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی در ۴۵ سال گذشته نشان دادند که همواره مطیع ولایت فقیه بوده و با اصل اسلام و نظام اسلامی هیچ مشکلی ندارند و امروز همه ما به داشتن چنین مردمی افتخار می کنیم.

وی گفت: شهدا هویت و شناسنامه ما هستند و چنانچه کارها را همانند شهدا با اتحاد و یکپارچگی پیش ببریم روز به روز شاهد عزتمندی و قدرتمندی ایران اسلامی خواهیم بود.

در این مراسم فرماندار خلخال نیز با ارائه گزارشی است برنامه‌های اجرا شده در هفته دولت امسال از رشد ۳۸۵ درصدی اجرای پروژه‌های عمرانی این شهرستان در دولت سیزدهم خبر داد.

سید جواد یحیی‌زاده اظهار کرد: در سه سال خدمت دولت سیزدهم در خلخال ۱۶ هزار و ۱۹۰ میلیارد زیال اعتباربرای اجرا،تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی این شهرستان تامین شده است.

فرماندار خلخال مجموع اعتبارات طرح‌های افتتاحیه خلخال و همچنین طرح‌های آغاز شده در هفته دولت امسال این شهرستان راچهار هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در هفته دولت امسال ۷۷ طرح و پروژه عمرانی با صرف اعتباری بالغ ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت و کلنگ آغاز عملیات اجرایی ۱۲ پروژه عمرانی با پیش بینی یک هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال بر زمین زده شد.

در پایان این مراسم که در محل سالن مجتمع فرهنگی ارشاد اسلامی خلخال برگزار شد، از خانواده‌های شهدای کارمند این شهرستان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.