1

ارائه سرویس‌های رایگان ایاب‌ و ذهاب برای نمازگزاران نماز جمعه در ماه رمضان

مدیر سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل از ارائه سرویس‌های رایگان ایاب‌ و ذهاب برای نمازگزاران نماز جمعه در ماه مبارک رمضان در اردبیل خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل، محمدنژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای رفاه نمازگزاران جهت شرکت در نماز جمعه در ماه مبارک رمضان سرویس‌های ایاب و ذهاب رایگان برای آن‌ها ارائه می‌شود که دیروز در دومین روز از ماه مبارک رمضان جابه‌جایی نمازگزاران در تمامی مسیرها صورت گرفت.

وی افزود: در طول ماه مبارک رمضان، اتوبوس‌های این سازمان به صورت رایگان جابه‌جایی نمازگزاران در تمامی مسیرها را انجام می‌‌دهند.

مدیر سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل ادامه داد: در روزهای ماه مبارک رمضان نیز اتوبوس‌های سازمان در همه خطوط حضور داشته و در خطوط مشخص شده اقدام به ارائه خدمت می‌کنند.

محمدنژاد با اشاره به لزوم توجه به امر مسافربری در روز جمعه و پس از برپایی نماز جمعه نیز، گفت: تعدادی از اتوبوس‌ها آماده سرویس‌دهی به نمازگزاران جمعه از مسیرهای مشخص شده به سمت محل برگزاری نماز جمعه و بالعکس هستند و در این زمینه طرحی را ارائه کرده‌ایم که در هفت مسیر خطوط سطح شهر اردبیل در روز جمعه سرویس‌دهی انجام شود.