1

مبارک باد این شکست و این سقوط

نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با قبول شکست خانگی در مقابل تیم شهرداری بندر عباس احتمال سقود به رقابت های دسته سوم را افزایش داد. این تیم هفته آینده باید در بندر عباس در مقابل تیم صنعت نفت نوین آن شهر به میدان برود. با حاشیه هایی که تیم را در بر گرفته است و هر روز اتفاقی تازه در اطراف آن به وقوع می پیوندد ابقای تیم در لیگ دسته دوم بعید و کاملا به دور از عقل و منطق می بیاشد.

این تیم تنها نماینده استان در لیگ دسته دوم ، امروز غزل خداحافظی از لیگ دسته دوم را خواند و همه آرزوهای جوانان علاقه مند به فوتبال را بر باد داد. مسلما آنهایی که برای نابودی این تیم از دو سال قبل نقشه کشیده بودند و برای خودی نشان دادن در مقابل کسانی که توان برابری با آنها در صحنه هایی غیر از ورزش را نداشتند و این تیم را قربانی برخی معادلات کردند، امشب با خیالی راحت و آسوده سر به بالین خواهند گذاشت ولی باید این را بدانند که نفرین دوستداران فوتبال همیشه پشت سر عاملان بدبختی فوتبال خواهد بود.

این سقوط و این ناکامی و این بسته شدن پرونده فوتبال اردبیل در لیگ دسته دوم به شورای شهر و تک تک اعضای آن، شهردار اردبیل مهندس لطف الهیان، اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان مبارک باد.

این موفقیت در نابود کردن فوتبال اردبیل را برای همه کسانی که در این راه متحمل زحمات شدند و نقشه کشیدند و وقت گذاشتند، تبریک می گوییم. مسلما جامعه فوتبال اردبیل یاد و نام و خاطره و چهره های تک تک آنها را فراموش نخواهد کرد. اعضای شورای شهر و شهردار و همکاران فوتبال بلد، فوتبال دوست، فوتبال شناس، آشنا به رموز مدیریت ورزشی و فوتبالی و صاحبان عکس با شورت ورزشی وی همیشه در ذهن آنها به خاط اقداماتشان در فراهم کردن زمینه سقوط تیم اردبیل باقی خواهد ماند.

تماشاگران اردبیل از فصل آینده باید در حسرت حضور تیم های قدر و صاحب نام در اردبیل بسوزند و بسازند و همه این برکات از محبت های مسؤولین به دست آمده است که باید قدرشان را بدانیم و دعاگوی آنها بشویم.