1

پیروزی مقتدرانه در هوای خوب پائیزی

در یک روز خوب بهاری شهرداری با پیروزی بر حریف تماشاگران خود را خرسند و خوشحال به خانه هایشان وانره کرد.

تماشاگران خونگرم اردبیلی بعد از هفته ها انتظار پیروزی تیم محبوب خود را در یک دیدار خانگی شاهد شدند و با امیدواری بیشتر چشم به سه دیدار آینده دوختند.

احد شیخ لاری سر مربی تیم شهرداری برای پیروز شدن بر آلومینیوم اراک، تیم را با چهره ای متفاوت تر از هفته های قبل به میدان فرستاد . وی چند بازیکن جوان و جویای نام را به میدان فرستاد و در مجموع جوانانی که در این دیدار برای شهرداری بازی کردند به خوبی از عهده این بازی سنگین و حساس برآمدند و تماشاگران و مسئولین را نسبت به فرار از منطقه خطر امیدوار نمودند. بازیکنانی چون توحید دشتی، نوید صبوری و پیمان مرادزاده نشان دادند که علیرغم جوانی و کم تجربگی می توانند از عهده وظایف محوله برآیند و برای تیم مثمر ثمر باشند.

به هر حال تغییر در ترکیب تیم این هفته جواب داد و شهرداری با سه گل در برابریک گل حریف بر تیم آلومینیوم اراک پیروز شد.

از دقایق اولیه شهرداری عطش خود برای دستیابی به دروازه حریف را نشان داد. در دقیقه دوم ضربه پیمان رنجبری در میان بهت و حیرت مدافعین اراک به طور خطرناک به بیرون رفت.

در دقیقه 6 روی یک توپ ارسالی دروازه بان اراک با رنجبری برخورد کرد . تماشاگران و بازیکنان شهرداری در این صحنه معتقد به اعلام ضربه پنالتی بودند.

در دقیقه 7 اولین گل بازی با ضربه زیبای محمد نزهتی به ثمر رسید. روی یک ضربه کرنر که توسط رضا معقولی به روی دروازه فرستاده شد نزهتی دروازه بان حریف را مغلوب کرد و با این گل ورزشگاه تختی را غرق در شادی نمود.

تا دقیقه 20 شهرداری بازی روان و قابل قبولی را به نمایش گذاشت. در ادامه کم کم تیم آلومینیوم به دروازه اردبیل نزدیک می شد که در این دقایق هوشیاری خط دفاع اردبیل یاران اراک را در رسیدن به گل ناکام گذاشت و نیمه اول با همان تک گل نزهتی به نفع شهرداری به پایان رسید.

اراکی ها نیمه دوم را تهاجمی آغاز کردند و برای دقایقی تیم شهرداری را تحت فشار قرار دادند اما در دقیقه 54 روی کار خوب قاسمی و نفوذ پابه توپ وی از جناح چب، با ضربه تمام کننده این بازیکن برای دومین بار قفل دروازه آلومینیوم باز شد.

در دقیقه 60 موقعیت خوبی نصیب حسین احمدلو شد که ضربه کم جان وی را کارگر دروازه بان اردبیل مهار کرد.

در دقیقه 66 تعویض مهابادی سر مربی آلومینیوم جواب داد و روح اله عرب مهاجم تازه نفس این تیم با ضربه سر زیبایی توپ را وارد دروازه شهرداری کرد و اراکی ها برای مساوی شدن امیدوار شدند.

در دقیقه 84 محمد نزهتی قصد نفوذ به محوطه هیجده قدم را داشت که با خطای مدافع حریف مواجه شد و داور یک ضربه آزاد مستقیم چسبیده به هیجده قدم به نفع شهرداری اعلام کرد که رضا معقولی این ضربه را با استادی به تور دروازه دوخت و سومین گل اردبیل را به ثمر رساند.

وقتی در دقیقه 96 داور مسابقه سوت پایان بازی را به صدا درآورد بعد از مدت ها تماشاگران اردبیل پیروزی تیم محبوب خود را دیدند و اعضای تیم و کادر فنی را تا می توانستند مورد تشویق قرار دادند.

با سه امتیازی که شهرداری در این دیدار به دست آورد 38 امتیازی شد و در رده 15 جدول رده بندی قرار گرفت.