1

اردبیل شایسته میزبانی مسابقات جهانی

سعید درخشنده ناظر کنفدراسیون آسیا بر استحقاق اردبیل برای میزبانی رقابت های مهم آسیایی و جهانی تاکید کرد.
وی با اشاره به چگونگی واگذاری میزبانی مسابقات والیبال امیدهای آسیا به اردبیل گفت: پیشنهاد میزبانی اردبیل برای این رقابت ها در سفر داورزنی به استان در یک سال و نیم قبل از سوی استاندار اردبیل ارایه شد و چون میزبانی این شهر برای اولین بار اتفاق می افتاد برای بازدید از امکانات شهر نماینده کنفدراسیون آسیا انتخاب شد.
وی افزود: معمولا بازدیدکننده نباید از همان کشور باشد ولی چون به من اعتماد داشتند این مأموریت را به من واگذار کردند که عضو کمیته مسابقات آسیا و جهان هستم.وی افزود: در بازدید های اولیه، میزبانی اردبیل برای این رقابت ها بعید به نظر می رسید ولی در هر ماه که برای بازدید به اردبیل سفر می کردیم باپیشرفت کارها مواجه می شدیم و در نهایت وقتی امسال بعد از عید نوروز مجموعه های ورزشی اردبیل مورد بازدید قرار گرفت تحول ایجاد شده در سالن ها غیر باور بود .
وی در ادامه افزود: سالن های رضازاده و شهید آسمانی دقیقا مطابق استاندارهای بین المللی آماده شده بود که در ادامه تصمیم بر آن شد که بازی‌ها فقط در سالن رضازاده برگزار شود.
وی در ادامه افزود:. اردبیل از پتانسیل کافی برای میزبانی خیلی از مسابقات بین المللی در رشته‌های داخل سالن بهره مند است و این امر به همت مقامات عالی استان دکتر خدابخش استاندار و دکتر بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان میسر شده است.
وی در پایان ضمن قدردانی از بسیج عمومی برای پاکسازی مسیر اردبیل، سرعین گفت: برای برگزاری موفق این رقابت ها همه در شهر و استان بسیج شده اند و حضور گرم و صمیمی مردم ورزشدوست اردبیل در سالن رقابت ها نیز جای تقدیر دارد.