1

وضعیت نابسامان هیات فوتبال استان

هفته گذشته مجمع نمایندگان مردم قهرمان و ولایتمدار استان اردبیل در جلسه ای با وزیر ورزش و جوانان نیازها و مشکلات ورزش استان قهرمان پرور اردبیل را مطرح و برای بهبود و پیشرفت امور قول های مساعدی دریافت کردند.

یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین نکات این دیدار حضور اکثریت نمایندگان و دفاع از مطالبات مردم استان با یک حرکت دسته جمعی ایده آل و همه پسند است.

در دوره های قبل متاسفانه دلایل مختلفی دست به دست هم داده و از وحدت و یک دلی نمایندگان مردم ممانعت می کردند و الآن باید خوشحال بود که بعد از گذشت نزدیک به یک سال از فعالیت نمایندگان، اثری از تفرقه و دو یا چند دستگی در میان آنها مشاهده نشده است.

امیدواریم این وحدت و این حضور دسته جمعی در صحنه های مختلف از سوی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی استمرار داشته باشد. این حرکت خداپسندانه که نشان از احساس مسؤولیت بالای تک تک نمایندگان مردم استان دارد می تواند در باز کردن گره های توسعه و پیشرفت استان و تامین نیازها و خواست های منطقه بسیار مثمر ثمر باشد.

نمایندگان مردم با حفظ وحدت و هم دلی تا پایان دوره ماموریت خودشان می توانند در سرنوشت این منطقه تاثیر بسیار مطلوبی داشته باشند. کارنامه درخشان آنها در خدمت بی منت به مردم همیشه در صحنه استان می تواند تک تک نمایندگان را محبوب قلوب مردم بکند.

نمایندگان استان با بررسی ضعف ها و مشکلات مجامع دوره های قبل می توانند با غلبه یافتن بر عوامل تفرقه و وحدت شکن فصل جدیدی را در انجام وظایف نمایندگان مردم باز بکنند و برای استان منشاء خیر و برکت روزافزون باشند.

بعد از دیدار نمایندگان با وزیر ورزش رضا کریمی یکی از نمایندگان جوان و پرتلاش اردبیل در مصاحبه ای که در شماره 71 نشریه شمالغرب به چاپ رسیده با بیان گوشه ای از مسایل مطرح شده در این دیدار با اشاره به وضعیت نابسامان ریاست هیات فوتبال استان و اعتراض فعالان این ورزش پرطرفدار گفته است: رسیدگی به اعتراض فعالان این رشته ورزشی در دستور کار قرار دارد و از وزیر خواستیم اهتمام ویژه ای برای رسیدگی به وضعیت نابسامان هیات استان داشته باشد.

حرفی را که نماینده مردم در مجلس به صراحت بیان می کند حرفی است که به دنبال یک سری تحقیقات و ملاحظات انجام می گیرد. سخن یک نماینده سندی است که با تکیه بر آن می توان برای از بین بردن مشکلات و نارسایی ها اقدام کرد.

در طول نزدیک به سه سال نشریه ورزش اردبیل نیز به نوبه خود و به مناسبت های مختلف این مسئله را مورد تاکید قرار داده است. بارها گفته ایم که قصد ما از طرح نابسامانی فوتبال استان، طرفداری از این و دشمنی با آن نبوده و نیست. ما نمی گوییم که حسین برود و حسن بیاید بلکه ضرورت تعیین تکلیف مدیریت این ورزش و اجرای قانون و مقررات در این ورزش پرطرفدار را یادآوری کرده و بر آن تاکید می کنیم.

فوتبال اردبیل در سال های اخیر ضربات ناشی از  این نابسامانی را بیشتر متحمل شده و در آستانه مرگ کامل قرار گرفته است. نتایجی که در فصل گذشته فوتبال اردبیل در بخش های مختلف به دست آورده است تایید کننده این ادعا می باشد.

از نمایندگان مردم استان باید قدردانی کرد که در میان همه نیازهای استان، مشکلات فوتبال و حل آن را نیز در کنار برنامه های در دست اقدام خود قرار داده اند و حال که در آستانه تعطیلات تابستانی و آغاز فعالیت های فوتبالی در منطقه قرار داریم، امید واریم که با کمک همه مسؤولین و دست اندرکاران مربوطه بساط نابسامانی فوتبال از استان ما برای همیشه برچیده شود.