1

مشت ها به مرور باز می شوند

وقتی می گفتیم ادعای هیات فوتبال استان مبنی بر احتمال ابقای تیم شهرداری در لیگ دسته یک و رایزنی حضرات برای تحقق آن طبل توخالی است و نباید با مطرح کردن چنین سخنانی موجبات خنده دیگران نسبت به آگاهی و آشنایی ما به قونین و مقررات فوتبال را فراهم کنیم مغرض، کوتاه فکر و مخالف با این و آن قلمداد می شدیم و وقتی فریاد می زدیم که نمایندگان مردم نباید در امری که تحققش امکان ندارد وارد بشوند و در این رابطه اقدامی بکنند به تخریب نمایندگان متهم می شدیم و زمانی که مدعی می شدیم هیات فوتبال در مجموع یار کاملی برای تیم شهرداری نبوده با انواع حملات ناجوانمردانه و منفعت طلبانه مواجه می شدیم ولی با موضعگیری هایی که اخیرا از طرف رئیس سابق هیات فوتبال استان و مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری صورت گرفت همه گفته های ما به اثبات رسید و در این میان روسیاهی به کسانی ماند که خیلی چیز ها را بر حقایق و واقعیت ها ترجیح دادند و منتقدان صادق این جریان ها را با انتقاد و دشنام و فحش و ناسزا و تهدید مورد حمله قرار دادند و به این ترتیب خواستند با گل آلود کردن آب، ماهی بگیرند اما خدا را شاکر و سپاسگزاریم که قصد و نیت غیر منطقی و غیر اصولی  این قبیل افراد  با دست خودشان برملا شد تا شاید درس عبرتی باشد برای آنهائی که می خواهند با قرار گرفتن تحت پوشش ورزش و فوتبال برای خود و دوستانشان فضای ابراز وجود فراهم کنند و منافع جامعه را نادیده بگیرند.

رئیس سابق هیات فوتبال در نامه ای به اصطلاح سرگشاده برای شهردار به صورت پوشیده اعتراف کرد که تیم در دسته دو ماندنی است و متاسفانه هیچ اشاره ای نیز به چگونگی اقدامات  نکرد و به راحتی یک لیوان آب خوردن از کنار آنهمه وعده دادن ها و ایجاد امیدواری در بین تماشاگران و هواداران و وقت گرفتن از نماینده مردم گذشت. همچنانکه به اسانی مصاحبه انجام می پذیرفت و گفته می شد که امکان ماندن شهرداری در لیگ یک وجود دارد به همان آسانی نیز و با زیرکی خاص حضور حتمی در لیگ دسته دو اعلام می شود. اینگونه مردم و تماشاگران را سر کار گذاشتن جرم نیست و کاری پسندیده به حساب می آید ولی آنهائی که از روز مطرح شدن این ادعا ها می گفتند محال است و با احساسات مردم بازی نشود مقصر و گناهکار تلقی می شوند.

و اما بابک پورپناهی نیز در مصاحبه ای به نوعی نقشه های کشیده شده برای بهره برداری از تیم در قالب حامی و پشتیبان را برآب کرد و با اشاره به واقعیت های اتفاق افتاده در فصل گذشته و چگونگی برخورد هیات فوتبال استان با تیم شهرداری ادعای حمایت هیات فوتبال استان از تیم شهرداری را ادعائی پوچ، غیر واقعی و نوعی دست آویز برای رسیدن به یک سری از مقاصد و اهداف پیش بینی شده تلقی کرد.

چگونه است مجموعه ای که در طول یک فصل ، همکاری صمیمانه با باشگاه نداشته باشند بعد از سقوط، سردمداران سنگ اندازی در مسیر تیم سنگ طرفداری و هواداری از آن به سینه بزنند و برای موفقیت در دسته دو قول همه گونه همکاری بدهند؟ ما که مدعی می شدیم همکاری هیات فوتبال استان با باشگاه شهرداری در فصل گذشته ایده آل نبوده به خیلی چیزها متهم می شدیم و حالا که مسئول سازمان و باشگاه به بیان واقعیت ها می پردازد آنها این بار چه خواهند گفت و برای پاک کردن اثر این بی مهری ها و کم لطفی ها که منجر به سقوط تیم شد چه ترفند جدیدی به کار خواهند بست و برای مسئولین باشگاه چه خوابی خواهند دید؟

دل بستن و امیدوار شدن به پروردگار بزرگ در همه کارها می تواند بهترین و بالاترین نتایج را به همراه داشته باشد. در ازای اتهامات ، تهدیدها و انواع ناملایماتی که در برابر سخنان حق و واقعی ما انجام شد تماشا کردیم و تمام کارها را به حق واگذار نمودیم و در نهایت رسوایی خیلی ها را شاهد شدیم.

نباید ز یزدان کسی ناامید

نباید که خود را به بد بسپری