1

شورای شهر چرا با تیم داری شهرداری مخالفت کرد؟!!

اسامی کاندیداهای احتمالی منتشر شده در فضای مجازی نشان می دهد که همه سیزده نفر عضو فعلی شورای اردبیل برای ادامه خدمت بی منت، بی ریا ، مخلصانه و بی ادعا اعلام آمادگی کرده و باحضور در فرمانداری اردبیل ثبت نام نموده اند. جامعه ورزش استان و بخصوص علاقه مندان به فوتبال و تیم شهرداری از همه آنها به جر ناطق درآبادی به خاطر موضعگیری هایشان در قبال تیم دل خوشی نداشته و از آنها آزرده خاطر هستند. فوتبالی ها اعتقاد دارند این عزیزان چنان ضربه سهمگین و کشنده ای بر پیکر فوتبال اردبیل وارد کرده اند که ترمیم نقاط آسیب دیده نیاز به زمان و در اختیار داشتن امکانات قابل توجه است.
برخی از این آقایان در طول یکی دو سال گذشته از عدم حضور در انتخابات شورا دم می زدند و به صراحت می گفتند با وضعیت موجود هرگز برای راهیابی به پارلمان محلی وارد مبارزه نخواهند شد ولی ثبت نام آنها در اذهان کسانی که این قبیل اظهار نظر ها را شنیده بودند سؤالات متعددی را مطرح می کند که جواب یافتن برای آنها می تواند گره های چندی در این ارتباط را بگشاید. رنگ عوض کردن ها هم که دیگر مشکلی ندارد. افرادی که تا دیروز توسط برخی ها فرصت طلب و پشت کننده به آرمان های جناحی متهم می شدند امروز دوباره توسط آنها یک چهره خدوم، بی نظیر، لایق، استثناء، فرهیخته، آشنا به امور ، مهندس ناب، تحصیلکرده ای بی رقیب و گره گشای مشکلات شهری تلقی می شود. عجب دنیایی شده است . از این شاخه به آن شاخه پریدن برای برخی ها از یک لیوان آب خوردن هم آسان تر است.
بگذریم این عزیزان می توانند برای اعتماد سازی در ارتباط با علل مخالفت با تیم داری شهرداری شفاف سازی بکنند و زوایای مختلف قضیه را به اطلاع عموم برسانند و ما آماده ایم که خدمت این آقایان برسیم و نقطه نظرات و علل رای دادن آنها به نابودی تیم شهرداری و عوامل دخیل در آن را منعکس بکنیم. آنها اگر صادق باشند به این پیشنهاد ما حتما جواب مثبت خواهند داد.