1

انتخاب رئیس هیأت ورزش های دانشگاهی استان اردبیل

دکتر امیر علی جعفرنژاد بعنوان رئیس هیأت ورزش های دانشگاهی استان اردبیل انتخاب شد.
با رأی اکثریت اعضای مجمع انتخاباتی هیأت ورزش های دانشگاهی استان اردبیل که به ریاست بشیریان دبیر فدراسیون برگزار شد، دکتر امیر علی جعفرنژاد مدیر تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی با کسب 8 رأی از مجموع 13 رأی مأخوذه برای مدت چهار سال بعنوان رئیس هیأت ورزش های دانشگاهی استان اردبیل انتخاب شد.
نماینده دانشگاه ازاد اسلامی واحد اردبیل دیگر کاندیدایی بود که 5 رأی را به خود اختصاص داد.
ورزش دانشگاه ه و مراکز آموزش عالی استان ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی دارد. هماهنگی دانشگاه ها و تلاش آن ها برای دستیابی به اهداف پیش بینی شده فدراسیون می تواند ورزش مراکز آموزش عالی استان را به قطبی بزرگ در ورزش استان تبدیل نماید.
دانشگاه محقق اردبیلی با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد و از همه مهمتر حضور چهره های شناخته شده ورزشی در آن مجموعه می تواند با برنامه ریزی مناسب و ایجاد جو وحدت و هماهنگی لازم برای تحرک بخشیدن به ورزش دانشجویان گام های مؤثری بردارد.
ورزش دانشجویی استان برای رسیدن به جایگاه واقعی نیاز به حضور در صحنه مردانی دارد که صادقانه در این راه قدم بگذارند. اگر نیت خیر باشد و خدمت بی منت به نسل جوان و آینده ساز در دستور کار قرار بگیرد بدون شک موفقیت دور از دسترس نخواهد بود.