1

آرزوهای دست یافتنی و منتخبین مردم

انتخابات مجلس شورای اسلامی با همه تلخی ها و شیرینی ها به پایان رسید. آن هایی که از مردم رأی اعتماد گرفتند خوشحال شدند و مسرور و کسانی که علی رغم تلاش ها و سرمایه گذاری ها در جلب نظر مساعد مردم ناکام ماندند، ملول گشتند و غمگین .

بعد از انتخابات همه دست اندرکاران و بخصوص آن هایی که در قالب هوادارانِ نامزدها فعال بودند بهتر است که کارنامه روزها و ماه های اخیر خود را مورد بررسی دقیق قرار بدهند و در مورد اقدامات و کارهایی که انجام داده اند فکر بکنند و اگر مورد منفی در خود پیدا کردند، توبه کنند. از کسانی که در نتیجه اقدامات آن ها متضرر شده اند حلالیت بطلبند و با خدای خود عهد ببندند که دیگر هرگز بر خلاف جریان آب شنا نکنند.

عده ای از ماه ها قبل فضای مجازی را به عرصه ای برای تاخت و تاز، کوبیدن ، اتهام زدن ، تخریب و در نهایت خالی کردن عقده های مانده از سال های قبل تبدیل کرده بودند.

آن هایی که خود را سلطان فضای مجازی در اردبیل می دانستند برای در اختیار گرفتن اوضاع و دست یافتن به اهداف از جمله هدف های مادی تا می توانستند با سلاح تخریب میدان داری کردند و برخلاف عرف و راه و رسم مردانگی نقشه ها کشیدند و در برخی موارد با آبرو و حیثیت افراد بازی کردند.

در این میان برنده اصلی آن هایی بودند که به اقدامات سخیف آن هایی که حتی جرئت ظاهر شدن با عنوان اصلی و واقعی را نداشتند توجهی نکردند و تره ای خرد ننمودند.

اطلاع رسانی برای کمک به افزایش شور و نشاط انتخابات در چارچوب قانونی و اصولی تأثیر مثبت می گذارد . دخالت دادن احساسات و تعصب به یک یا چند کاندیدا، مخاطب را از اعتماد به این قبیل منابع منع می کند  . پشت کردن مخاطب به رسانه هایی که گردانندگانشان جز عقاب و سلطان عنوان دیگری را برای خود لایق نمی دانند مرگ دایمی می تواند به دنبال داشته باشد.

امید می رود منتخبین مردم استان در مجلس یازدهم تا پایان دوره نمایندگی فقط در مسیر جلب رضایت خدا و خلق خدا گام بردارند.

امیدواریم بعد از پایان دوره چهار ساله اگر بار دیگر برای حضور در رقابت های انتخاباتی ثبت نام کردند ، رد صلاحیت نشوند.

امیدواریم تا قبل از آغاز فعالیت به عنوان نماینده مردم، اموال و دارایی های خود و وابستگان درجه یک را به ثبت برسانند و در پایان دوره با اقدام مشابه، پاکدستی خود را به اثبات برسانند.

امیدواریم از میدان دادن به اطرافیان و فخر فروشی مشتی آدم های کم ظرفیت و دنبال شهرت و نام و نان خودداری نمایند و در همه حال خدا را ناظر بر اعمال و رفتار خود ببینند.

امیدواریم در دام جناح و حزب بازی، قوم گرایی و رفتارهای تفرقه آمیز گرفتار نشوند و منافع نظام، انقلاب و منطقه را با چیز دیگری معا.له نکنند.

امیدواریم آمار دروغ به مردم ارائه نکنند و بر وعده هایی که در ایام انتخابات داده اند عمل بکنند و با احترام به افکار عمومی به طور مرتب عملکرد و میزان پیشرفت امور را گزارش نمایند.

امیدواریم که خداوند یار و یاور خدمتگزاران واقعی مردو، انقلاب و نظام باشد انشااله