1

نوبت دهی اینترنتی اجرای احکام مدنی و خانواده در اردبیل

سامانه نوبت‌دهی اینترنتی اجرای احکام مدنی و خانواده با هدف ارائه خدمات بهینه به شهروندان و جلوگیری از هرگونه ازدحام به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان اردبیل راه‌اندازی شد.

به گزارش ایرنا از دادگستری استان اردبیل ، وکلاء و مراجعان اجرای احکام مدنی و خانواده می‌توانند قبل از حضور در اجرای احکام نسبت به اخذ نوبت از طریق سایت عدل ایران به نشانی www.adliran.ir اقدام نمایند.

ورود دادستان‌های استان اردبیل در خصوص نظارت بر کیفیت پخت نان و برخورد با نانوایان متخلف که با عدم پخت نان موجب تشکیل صف‌های طولانی و معطلی مردم می‌شوند و نیز رسیدگی سریع به پرونده‌های قاچاق مواد شوینده و ضدعفونی کننده از اقدامات دادگستری کل استان اردبیل در مسیر مقابله با شیوع بیماری کرونا می‌باشد.

استان اردبیل هم‌اینک در زمینه شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و بر اساس گزارش رسمی، شهرستان‌های اردبیل و مشگین‌شهر و پارس‌آباد در وضعیت قرمز، شهرستان‌های خلخال، اصلاندوز، نیر و گرمی در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های بیله‌سوار، سرعین، نمین و کوثر در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

به گفته مسوولان دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ، شیوع بیماری کرونا در این استان در ادامه موج سوم همه‌گیری کووید.۱۹ صعودی و نگران‌کننده بوده و ظرفیت مراکز درمانی استان اردبیل برای پذیرش بیماران کرونایی تکمیل شده است.