1

اراده ملت

وقتی ملت اراده کند، هیچ کس و هیچ چیزی قادر به ایجاد خلل در قصد و هدف آن‌ها نیست. ملت ایران در طول تاریخ، این امر را با اقدام مناسب و رفتار به موقع نشان داده است. خیلی‌ها تلاش کردند، به آب و آتش زدند، از انواع حیله‌ها و تاکتیک‌ها استفاده نمودند، آن چه می‌دانستند و می‌توانستند به کار بستند تا تخم ناامیدی در دل مردم بکارند و آن‌ها را از رفتن به پای صندوق‌های رأی باز دارند. از این کاشته‌ها و ماه‌ها تلاش و حرص و جوش خوردن چه حاصلی برداشت کردند؟ نصیب‌شان از این همه دروغ گویی و بزرگ نمایی و بی‌انصافی‌ها چه بود؟

عدم شناخت کافی و کامل از روحیات و اعتقاد قلبی مردم ایران، آن‌ها را در تصمیم گیری‌ها سردرگم و متزلزل کرده است و تا زمانی که سر عقل نیایند و بر قدرت و توانایی ملت قهرمان ایران مهر تأیید نزنند، شکست‌های متوالی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

انتخابات با همه شور و حال و مشکلات‌اش به پایان رسید. مردم با امیدواری بیشتر به پای صندوق‌های رأی آمدند و قاطعانه تغییر در قوه مجریه را خواستار شدند.

انتظار می‌رود رئیس جمهور منتخب با روحیه جهادی و مثال زدنی‌اش، برای تحقق وعده‌ها برنامه‌ریزی بکند و بادعوت از نیروهای جوان، مخلص، کارآمد و توانمند، ایران اسلامی را در مسیر موفقیت و سربلندی هرچه بیشتر قرار بدهد.

مسلما افرادی که در دولت جدید مسئولیت می‌پذیرند باید با دوندگی و اجرای برنامه‌های متعدد جواب اعتماد مردم را بدهند و آن‌ها را برای بهبود اوضاع اقتصادی و معیشتی کاملا امیدوار نمایند.