1

تمام تلاش خود را جهت اجرای کامل سند تحول ۵ساله به کار خواهم بست

رییس جدید دانشگاه ازاد اسلامی اردبیل گفت: تمام تلاش خود را جهت اجرای همه جانبه سند تحول 5 ساله به کار خواهیم بست تا شاهد تغییر و تحولات عظیم در این دانشگاه باشیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، دکتر فرشید سلیمی در آیین تکریم و معارفه رییس این دانشگاه اظهار کرد: تمام تلاش خود را جهت اجرای همه جانبه سند تحول 5 ساله به کار خواهیم بست تا شاهد تغییر و تحولات عظیم از جمله تولید ثروت از علم و ارتقای سطح علمی دانشگاه باشیم.

وی تاکید کرد: طی سال های گذشته به مدت 6 سال عنوان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی را برعهده داشتم که در جریان آن کارهای عمرانی بسیار مطلوبی انجام شد که از جمله آن می توان به ساخت بخش اعظمی از بیمارستان امام رضا (ع) اشاره کرد.

وی در ادامه به ساخت دانشکده فنی و مهندسی اشاره کرد و افزود: امروزه دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در جامعه سربلند است زیرا توانسته شهریه ای را که از دانشجویانش اخذ کرده به ارزش افزوده تبدیل و به مردم تقدیم کند که نمونه های آن ساخت و ساز های درون واحدهای دانشگاهی بوده است.

رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل عنوان کرد: در طول مسوولیت بنده واحد اردبیل رتبه اول مقالات آی اس آی را در بین واحد های آزاد کشور کسب کرد و این افتخار بزرگی برای دانشگاه محسوب می شد.

سلیمی تصریح کرد: شعار ما در آن زمان هر هیات علمی یک مقاله بود به طوری که طی آن سال ها حتی از واحد علوم تحقیقات تهران نیز پیش بودیم.