1

۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل مدیریت بحران به شهرداری اردبیل اختصاص یافت

شهردار اردبیل از اختصاص ۴۰۰میلیارد ریال اعتبار به شهرداری اردبیل از محل اعتبارات مدیریت بحران در سال جاری خبر داد.

محمود صفری گفت: در سال جاری از محل ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبارات مدیریت بحران به اردبیل،۴۰۰میلیارد ریال به شهرداری اردبیل اختصاص یافت.

وی با اشاره به اختصاص قیر رایگان به شهرداری اردبیل، افزود: به همت و پیگیری‌های نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی امسال حدود ۵ هزار تن قیر رایگان دریافت کردیم که این میزان نسبت به سال گذشته افزایش ۵ برابری داشته است.

شهردار اردبیل ادامه داد: با اختصاص قیر رایگان طی ۸ ماهه سال جاری میزان آسفالت‌ریزی در معابر شهری افزایش چشمگیری داشته است به‌طوری‌که ۸۰ هزار تن آسفالت‌ریزی در سطح اجرا شد که این میزان آسفالت‌ریزی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲ برابری داشته است‌.

صفری ضمن قدردانی از پیگیری‌های نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در راستای تخصیص دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال یارانه برای خرید اتوبوس‌های شهری، گفت: از ۶۰ دستگاه اتوبوس خریداری شده ۸ دستگاه تحویل شهرداری شده و مابقی اتوبوس‌ها به مرور زمان به ناوگان حمل‌ونقل درون شهری اضافه می‌شود.

شهردار اردبیل خواستار لزوم رعایت عدالت در توزیع مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری‌های کشور شد و گفت: توزیع عادلانه مالیات بر ارزش افزوده منجر به توسعه و پیشرفت زیرساخت‌های شهری خواهد بود بنابراین انتظار داریم عدالت در این موضوع رعایت شود.